Welcome Anonymous !

Over de Arrestatieteams en andere speciale politie-eenheden.

Politievrouwen

Zaken omtrent eenheden uit binnen- en buitenland plaats je hier.

Moderators: --X--, Doggieman

Berichtdoor Hondengeleider » di sep 12, 2006 23:35

zucht politievrouwen , de enigste die een beetje pit hebben zijn de lesbische dames... sorry ik ben niet tegen vrouwen bij de politie maar uit mijn praktijk ervaring kan ik beter opschieten met het mannelijke type vrouw cq lesbische vrouw , dan de hetero ik vind de hetero types iet wat te klein zerig en durven nauwelijks risico's te nemen daarin tegen die lesbische dames staan hun "mannetje" vind ik, bij hun voel ik me een stuk beter als het er op aankomt.
Hondengeleider
Aspirant

Berichtdoor Ozcar » wo sep 13, 2006 22:04

Hondengeleider schreef:zucht politievrouwen , de enigste die een beetje pit hebben zijn de lesbische dames... sorry ik ben niet tegen vrouwen bij de politie maar uit mijn praktijk ervaring kan ik beter opschieten met het mannelijke type vrouw cq lesbische vrouw , dan de hetero ik vind de hetero types iet wat te klein zerig en durven nauwelijks risico's te nemen daarin tegen die lesbische dames staan hun "mannetje" vind ik, bij hun voel ik me een stuk beter als het er op aankomt.

Doe je dit om olie op een nog niet gemaakt vuurtje te gooien of niet?????
You can never drive slow enough to please the citizens who don't need a cop, and you can never drive fast enough to please the ones who do.
Ozcar
Brigadier

Berichtdoor Hondengeleider » wo sep 13, 2006 22:26

ik zeg gewoon wat ik uit mijn ervaring mee maak en doe het niet om olie op het vuur te gooien..
dit is mijn mening wat ik van politievrouwen vind en voorzover ik zie heb ik nergens rook gezien dus ik weet niet over welk vuur je het hebt.
Hondengeleider
Aspirant

Berichtdoor wally-b » do sep 14, 2006 10:01

X

-Deleted-
Laatst bijgewerkt door wally-b op za jan 20, 2007 19:46, in totaal 1 keer bewerkt.
wally-b
Inspecteur

Berichtdoor Russo » za okt 14, 2006 3:45

Hondengeleider: Ik mag aannemen dat jij niet met alle dames, ongeacht geaardheid, hebt gewerkt. Dat jij een waardeoordeel gebaseerd op jouw ervaringen wilt vellen is jouw goed recht maar als ik heel eerlijk ben vind ik het nogal een bekrompen standpunt. Naar mijn mening moet je met eenieder samen kunnen werken ongeacht de situatie en ongeacht de collega. En wat betreft kleinzerig en durf, ik denk zelf dat dat geen ene r**t met sexuele geaardheid te maken heeft.

Hondengeleider schreef:voorzover ik zie heb ik nergens rook gezien dus ik weet niet over welk vuur je het hebt.

Ozcar schreef:Doe je dit om olie op een nog NIET gemaakt vuurtje te gooien of niet?????

[Cruyff]Geen vuur staat gelijk aan geen rook. Maar dat is logisch[/Cruyff]

Uit.
To protect and serve
Afbeelding
Russo
Agent

Berichtdoor Ujku » za okt 14, 2006 8:53

:?:
Laatst bijgewerkt door Ujku op za jun 28, 2008 14:33, in totaal 1 keer bewerkt.
Ujku
Inspecteur

Berichtdoor --X-- » za okt 14, 2006 9:28

Hondengeleider schreef:zucht politievrouwen , de enigste die een beetje pit hebben zijn de lesbische dames... sorry ik ben niet tegen vrouwen bij de politie maar uit mijn praktijk ervaring kan ik beter opschieten met het mannelijke type vrouw cq lesbische vrouw , dan de hetero ik vind de hetero types iet wat te klein zerig en durven nauwelijks risico's te nemen daarin tegen die lesbische dames staan hun "mannetje" vind ik, bij hun voel ik me een stuk beter als het er op aankomt.

Beste hondegeleider van NHN

Ik als diender welke zo ongeveer 15 jaar meedraai waarvan 10 jaar uniform en ook in NHN gewerkt hebt (in het leukste stukje) en tevens voorzien van een "politievrouw" moet je toch echt mededelen dat ik steeds minder waarde ga hechten aan jouw uitspraken. Dat jij een probleem hebt bij jouw onderdeel of korps hoeft nog niet te zeggen dat het hier de GEHELE politiekorps betreft. Zo kan je net zo goed zeggen dat je iets hebt tegen die collega met het glazen oog, houten poot. Kortom wat ik wil zeggen is dat IEDER (dus ook macho jij) zijn sterke en zwakke punten heeft het is pas TEAMWERK ook binnen jouw onderdeel als je elkaars zwakke punten aanvult en gebruik maakt van elkaars sterke punten. En dan bedoel ik dus ook niet alleen het fysieke gedeelte.

Maar daar kom je wel eens een keer achter.

Zo dat ben ik weer ff kwijt

Gegroet strijders :marn:
Laatst bijgewerkt door --X-- op za okt 14, 2006 11:17, in totaal 1 keer bewerkt.
er was eens!!!!!!.....................en die was te laat!!!!
--X--
Inspecteur

Berichtdoor Ujku » za okt 14, 2006 9:36

:?:
Laatst bijgewerkt door Ujku op za jun 28, 2008 14:32, in totaal 1 keer bewerkt.
Ujku
Inspecteur

Berichtdoor Dangerdeep » za okt 14, 2006 11:12

-leeg-
Laatst bijgewerkt door Dangerdeep op ma nov 13, 2006 17:41, in totaal 1 keer bewerkt.
Dangerdeep

Berichtdoor Eurometaal » zo okt 15, 2006 19:49

"Vrouwen bij de politie". Over dat onderwerp is al heel wat gecommuniceerd en dat zal ook zo blijven. Vreemd is dat de opmerking 'vrouwen bij de politie' een andere inhoud heeft als 'mannen bij de politie'. Vanuit die laatste opmerking zou ook gediscussieeerd kunnen worden, maar dat gebeurt echter nooit. Interessant is dat op bureaus altijd 'de vrouwen' gelijkmatig over de groepen verdeeld moeten worden. Er wordt nooit gezegd om de mannen gelijkmatig te verdelen. Zonder meteen sociologisch bezig te willen zijn, denk ik toch dat het komt omdat de mannen de vrouwen nog steeds als uitzondering, ja zelfs (onbewust) als indringer zien. Van oudsher is de politie een mannenberoep (misschien niet zonder redenen) en pas sinds een jaar of 30 zijn vrouwen gemeengoed geworden. Ze zijn echter in de minderheid.

Inderdaad zijn vrouwen over het algemeen qua kracht de mindere van de mannen. Ook is hun ruimtelijk inzicht minder, zodat verdwalen op weg naar een opdracht vaker kan gebeuren. Aan de andere kant zijn mannen wat ontactischer of hebben minder inlevingsvermogen. Voor de rest zie ik weinig verschillen.
Als maatschappij hebben we er voor gekozen om mannen en vrouwen bij de politie te laten werken. Die mix heeft voor beide groepen voordelen. (In ieder geval neemt het boerse, macho gedrag van mannen af in de nabijheid van vrouwen), maar ook nadelen. Vrouwen kunnen er niks aan doen dat ze kinderen moeten baren en dat moeten we dus ook niet kwalijk nemen. Ook met hun mindere spierkracht zullen mannen en vrouwen rekening moeten houden. Dan maar een blik agenten extra open trekken.
Zwakkere, bangere of mindergeschikte exemplaren komen voor bij mannen en vrouwen. Ik heb daarin nog geen verschil kunnen ontdekken tussen sexe en/of geaardheid. Dat geldt ook voor hondengeleiders. Ik ken ze van alle kanten van de schaal...
Eurometaal
Agent

Berichtdoor GlockCop » di okt 17, 2006 11:38

xxxxxxxxxxxxxxx
Laatst bijgewerkt door GlockCop op ma dec 04, 2006 21:26, in totaal 1 keer bewerkt.
GlockCop
Hoofdcommissaris

Berichtdoor --X-- » di okt 17, 2006 14:18

GlockCop schreef:Ik ken een paar vrouwelijke collega's die ik liever bij me heb dan de meeste mannelijke. Ik ken een paar vrouwelijke met wie ik gewoon NIET op de auto ga. Ik ken een paar mannelijke met wie ik NIET op de auto ga.

Maar als we nou de taser krijgen en een AR15 dan maakt het toch allemaal niet meer uit of je nou 10 kg of 1000kg bankdrukt???? :lol: :lol:

Eggg wel maakt dat uit voor je het weet heb je de taser en kaliber 5.56 in je bil hangen....... EEEGGG wel........

Gegroet strijder :marn:
er was eens!!!!!!.....................en die was te laat!!!!
--X--
Inspecteur

Berichtdoor GlockCop » di okt 17, 2006 14:34

Je bedoeld als je TE goed met je vrouwelijke collega werkt?
"He schatje zal i.....ZAAAP eeeeeeeeeeeeeeeeeeAAAAAAAAAAHHHHHHHH!!!!" :lol:
People sleep peaceably in their beds at night only because rough men stand ready to do violence on their behalf.
George Orwell
GlockCop
Hoofdcommissaris

Berichtdoor mar » za jan 20, 2007 0:12

Hondengeleider, jammer dat je er zo over denkt! Uiteraard ben ik het hier als hetero vrouw niet mee eens!
Als ik zo bij ons in het district kijk, durf ik te zeggen dat er ook genoeg mannelijke collega's zijn, waarbij ik op het fysieke vlak zo mijn twijfels heb. Uiteraard geld dit niet alleen voor de mannen, maar om nu de vergelijking te trekken tussen hetero en lesbische vrouwen.......ja..zeer jammer
mar
Aspirant

Berichtdoor Gylls » zo jan 21, 2007 2:26

wanneer ze naar benenden glijden langs een muur lijken het wel een stel spoken, van super mario. :P
Gylls
Surveillant

VorigeVolgende

Keer terug naar Overige eenheden