Arrestatieteam.nl De Blauwe Baret: Het Nederlandse Arrestatieteam en de Brigade Speciale Beveiligingsopdrachten Foto's, informatie, de wapens, de uitrustingen, de inzetten, kortom, alles over het Politie Arrestatieteam
Ik zag net een oefening van de marrechaussee by een boeing,
een soort van kaapings oefening?, ik zag de heeren zo bezig, en vraag my toch wel eens af of ze ook zo te werk gaan als de motoren draaien?ik heb hier verders geen verstand van(ben zelf motormonteur vliegtuigen) en weet dat er een vry grote gevaren zone zit om de motor.(het zal niet de eerste keer zijn ,dat wij iemand uit een motor mogen plukken)
Verders best spannend om te zien!
Edited By groenehorzel on 1100810942
Chef Hoofdcommissaris
Ik zag net een oefening van de marrechaussee by een boeing,
een soort van kaapings oefening?, ik zag de heeren zo bezig, en vraag my toch wel eens af of ze ook zo te werk gaan als de motoren draaien?ik heb hier verders geen verstand van(ben zelf motormonteur vliegtuigen) en weet dat er een vry grote gevaren zone zit om de motor.(het zal niet de eerste keer zijn ,dat wij iemand uit een motor mogen plukken)
Verders best spannend om te zien!
Hoi groenehorzel,
Kapings oef door de Kmar? Waren het niet de ers? _________________ "The difrence between sports and combat is that in combat you burry the one who comes last..."
Dat weet ik niet zeker, ze reden met voertuigen van de Kmar(pantser)
Ik heb zelf ook een viertal jaren op Schiphol gewerkt, en we hadden regelmatig oefeningen op Schiphol-Oost, zoals het ontruimen van een toestel, bestormen van een toestel, etc. etc..
Doggieman _________________ In God we trust, all others are suspects