Welcome Anonymous !

Over de Arrestatieteams en andere speciale politie-eenheden.

Afkappen van serieuze vragen

Suggesties, vragen, meldingen en nieuws omtrent het forum zelf vind en plaats je hier.

Moderators: --X--, Doggieman

Berichtdoor Propia persona » ma jan 22, 2007 21:24

Hallo,

Nu heb ik een serieuse vraag gesteld in het forum. De vraag ging er over of een at'er binnen een bepaalde afstand van zijn standplaats moet wonen. Met andere woorden, is er een bepaalde tijd notice. Dit was een serieuse vraag met het oog op de afstand van mijn woonplaats tot de standplaats van het AT.
Wat is dus de maximale afstand, kan 60 kilometer bijvoorbeeld nog.

Deze vraag werd afgekapt met de woorden: Nee, liefst zo ver mogelijk van een eventuele inzet. en Tsjonge jonge...

Ik begrijp heus wel dat ze hebben dat je zo dicht mogelijk bij de standplaats woont, maar welke afstand mag nog, niet iedereen woont immers in de buurt van een standplaats.

Ik vind het heel flauw en zonde van zo'n goed opgezette site dat serieuse vragen op zo'n manier worden afgekapt en er gelijk een slotje op wordt gedaan. Ik weet niet of dit er mee te maken heeft dat ik op dit forum een 'adsirantje ben'

Een antwoord op deze vraag heb ik overigens nergens kunnen teruglezen dus het ligt iig niet aan laksheid van mijn zijde.

Om positief af te sluiten, moet ik zeggen dat de site er erg mooi en professioneel uitziet.
Propia persona
Aspirant

Berichtdoor Six » ma jan 22, 2007 21:35

Aangezien ik op bovenstaande een reactie gaf, bij deze:

Er bestaat hier een website met forum, ik denk dat ik in beiden inmiddels eerder duizenden dan honderden uren heb gestopt. Die informatie is verzameld met bloed, zweet en zelfs tranen, geloof mij.
De eerste jaren ontving ik daar een hoop leuks voor terug.
Het laatste jaar echter wordt van mij eigenlijk min of meer verwacht dat ik antwoord geef op alle vragen, informatiepaketten en stickers verstuur naar iedere kleuter in Nederland omdat zijn vader bij de politie zit. Ik krijg open sollicitaties voor secretaresses, loodgieters en wapenonderhoud. Ik moet snel reageren want een werkstuk moet af, ik moet plaatjes leveren voor diverse kranten, sites of andere media, zo niet dan jatten ze wel wat.
IK kan zo nog een flinke tijd doorgaan maar eigenlijk komt het er gewoon op neer dat ik al een hele tijd veel minder plezier heb aan de website dan ik ooit gehad heb. Het kost me zoveel en levert me de laatste tijd weinig (plezier) op dat ik soms wat kortaf reageer, soms ook deels onterecht.

In dit geval ben jij een beetje het kind van de rekening. Waarvoor mijn excuses.

Echter is er ook op dit forum een zoekfunctie aanwezig. Voor een hoop mensen is het dan ook jammer om het forum te zien veranderen in een "hoe sterk moeten mijn buikspieren zijn?", "mag je ook blowen als AT'er?" et cetera et cetra type forum. De kwantiteit gaat prima maar de kwaliteit laat echt te wensen over. Talloze leden met tussen de 1 en 5 postings omdat ze even snel wat vragen willen stellen of omdat ze te lui of laks zijn om zelf goed te zoeken.

Dus PP, niet dat jij de personificatie bent van mijn bovenstaande klaagzang maar je wilde weten waarom er zo gereageerd is. Bij deze.

Ik zal in jouw geval het topic opengooien. Maar bovenstaande blijft wel van toepassing.

Ik hoop dat iedereen dit ook leest en zich eens indenkt dat dit alles niet vanzelf gaat en dat "De Blauwe Baret" ook niet vanzelfsprekend is.
Arrestatieteam.nl

De Blauwe Baret
Eer, moed en kunne.
Six
Site Admin

Berichtdoor Propia persona » ma jan 22, 2007 21:49

Oke excuses aanvaard en bedankt voor je eerlijke reactie. Als ik je reactie zo lees kan ik me jouw frustraties ook wel begrijpen. De snelle reactie van jou geeft maar weer eens eens te meer aan hoeveel en vaak jij met deze site bezig bent.
Propia persona
Aspirant

Berichtdoor Johnherpes » wo jun 29, 2011 11:41

Ik heb vandaag nog wat rond gebeld, gezien de geringe respons hier op het forum betreffende het AMC.
In eerste instantie natuurlijk even naar Heerlen gebeld, daar werd aangegeven dat ik überhaupt niet op een wachtlijst geplaatst kon worden.. helaas. Het secretariaat gaf nog wel aan dat Dr. van Huijstee over is gestapt naar het Haga ziekenhuis. Ik heb daar naartoe gebeld, en ik kan daar een afspraak maken. Heeft iemand hier ervaring met Dr. van Huijstee?

Ik denk dat ik maar gewoon een afspraak moet maken en maar even moet zien, Den Haag is niet om de hoek.. dus ik hoop dat het gesprek wel nuttig is.
Johnherpes
Aspirant

Berichtdoor -LN- » wo jun 29, 2011 13:04

Ik hoop dat Dr. van Huijstee je kan helpen. De in je screenname genoemde 'noppen' zijn niet die, die voor extra genot zorgen....

(jaja puur van horen zeggen, voordat ik bijdehante vragen krijg 8) )
"Don't do anything by half. If you love someone, love them with all your soul. When you go to work, work your ass off. When you hate someone, hate them until it hurts."
Henry Rollins
-LN-
Commissaris

Berichtdoor defensiemedewerker » wo jun 29, 2011 16:46

Propia persona schreef:Hallo,

Nu heb ik een serieuse vraag gesteld in het forum. De vraag ging er over of een at'er binnen een bepaalde afstand van zijn standplaats moet wonen. Met andere woorden, is er een bepaalde tijd notice. Dit was een serieuse vraag met het oog op de afstand van mijn woonplaats tot de standplaats van het AT.
Wat is dus de maximale afstand, kan 60 kilometer bijvoorbeeld nog.

Deze vraag werd afgekapt met de woorden: Nee, liefst zo ver mogelijk van een eventuele inzet. en Tsjonge jonge...

Ik begrijp heus wel dat ze hebben dat je zo dicht mogelijk bij de standplaats woont, maar welke afstand mag nog, niet iedereen woont immers in de buurt van een standplaats.

Ik vind het heel flauw en zonde van zo'n goed opgezette site dat serieuse vragen op zo'n manier worden afgekapt en er gelijk een slotje op wordt gedaan. Ik weet niet of dit er mee te maken heeft dat ik op dit forum een 'adsirantje ben'

Een antwoord op deze vraag heb ik overigens nergens kunnen teruglezen dus het ligt iig niet aan laksheid van mijn zijde.

Om positief af te sluiten, moet ik zeggen dat de site er erg mooi en professioneel uitziet.

Is geen exacte afstand voor.
60 km over de snelweg is natuurlijk heel anders dan 60 km door de polder.
Je zal veel dagen niet op je standplaats beginnen.
Dit is een onderwerp dat tijdens je sollicitatie gesprek terug zal komen.

Dacht dat het zo wel een serieus antwoord is? :wink:
Ondertussen ex-defensiemedewerker.
Nu bij de politie..
defensiemedewerker
Agent

Berichtdoor GlockCop » wo jun 29, 2011 18:45

Had je de datum al gezien? :wink:
People sleep peaceably in their beds at night only because rough men stand ready to do violence on their behalf.
George Orwell
GlockCop
Hoofdcommissaris

Berichtdoor PatF » wo jun 29, 2011 19:17

Ik weet 't niet, maar is die koortslip niet een klein beetje een spammer ? Meerdere reacties waar mijn brein geen logisch verband in ziet.
PatF
Hoofdinspecteur

Berichtdoor -LN- » wo jun 29, 2011 20:40

Jij denkt tenminste nog aan herpes op zijn lip. Zal toch wel mijn referentiekader zijn...
"Don't do anything by half. If you love someone, love them with all your soul. When you go to work, work your ass off. When you hate someone, hate them until it hurts."
Henry Rollins
-LN-
Commissaris

Berichtdoor blauwebaret » wo jun 29, 2011 21:25

PatF schreef:Ik weet 't niet, maar is die koortslip niet een klein beetje een spammer ? Meerdere reacties waar mijn brein geen logisch verband in ziet.

dit noemt men een troll
iedereen Dubbelfrissssssss
blauwebaret
Hoofdagent

Berichtdoor Bleu_E1000 » wo jun 29, 2011 21:27

blauwebaret schreef:
PatF schreef:Ik weet 't niet, maar is die koortslip niet een klein beetje een spammer ? Meerdere reacties waar mijn brein geen logisch verband in ziet.

dit noemt men een troll

Weer wat geleerd...............
"Levende vissen zwemmen tegen de stroom in, alleen de dode drijven mee."
Mr. L. Einthoven
Bleu_E1000
Commissaris

Berichtdoor defensiemedewerker » wo jun 29, 2011 21:34

GlockCop schreef:Had je de datum al gezien? :wink:

:oops: :oops: :oops: :oops:
Ondertussen ex-defensiemedewerker.
Nu bij de politie..
defensiemedewerker
Agent

Berichtdoor Gast » do jun 30, 2011 19:27

Ik denk dat het naar binnen is geslagen.... Het heeft inmiddels zijn hersenen aangetast. Brain herPUS!! F@$&, waarom reageer ik eigenlijk op zo'n sufferd?! :lol:

Six, ik ken je niet persoonlijk, maar snap jouw verhaal. Ik vind het in ieder geval helemaal top wat je doet!! En alle andere 'admins' natuurlijk!
Gast
Agent

Berichtdoor --X-- » do jun 30, 2011 20:07

Six schreef:Aangezien ik op bovenstaande een reactie gaf, bij deze:

Er bestaat hier een website met forum, ik denk dat ik in beiden inmiddels eerder duizenden dan honderden uren heb gestopt. Die informatie is verzameld met bloed, zweet en zelfs tranen, geloof mij.
De eerste jaren ontving ik daar een hoop leuks voor terug.
Het laatste jaar echter wordt van mij eigenlijk min of meer verwacht dat ik antwoord geef op alle vragen, informatiepaketten en stickers verstuur naar iedere kleuter in Nederland omdat zijn vader bij de politie zit. Ik krijg open sollicitaties voor secretaresses, loodgieters en wapenonderhoud. Ik moet snel reageren want een werkstuk moet af, ik moet plaatjes leveren voor diverse kranten, sites of andere media, zo niet dan jatten ze wel wat.
IK kan zo nog een flinke tijd doorgaan maar eigenlijk komt het er gewoon op neer dat ik al een hele tijd veel minder plezier heb aan de website dan ik ooit gehad heb. Het kost me zoveel en levert me de laatste tijd weinig (plezier) op dat ik soms wat kortaf reageer, soms ook deels onterecht.

In dit geval ben jij een beetje het kind van de rekening. Waarvoor mijn excuses.

Echter is er ook op dit forum een zoekfunctie aanwezig. Voor een hoop mensen is het dan ook jammer om het forum te zien veranderen in een "hoe sterk moeten mijn buikspieren zijn?", "mag je ook blowen als AT'er?" et cetera et cetra type forum. De kwantiteit gaat prima maar de kwaliteit laat echt te wensen over. Talloze leden met tussen de 1 en 5 postings omdat ze even snel wat vragen willen stellen of omdat ze te lui of laks zijn om zelf goed te zoeken.

Dus PP, niet dat jij de personificatie bent van mijn bovenstaande klaagzang maar je wilde weten waarom er zo gereageerd is. Bij deze.

Ik zal in jouw geval het topic opengooien. Maar bovenstaande blijft wel van toepassing.

Ik hoop dat iedereen dit ook leest en zich eens indenkt dat dit alles niet vanzelf gaat en dat "De Blauwe Baret" ook niet vanzelfsprekend is.

Toch wel lief dat je ons ook vernoemt hahahahahahahaha
er was eens!!!!!!.....................en die was te laat!!!!
--X--
Inspecteur

Berichtdoor Six » do jun 30, 2011 20:44

X, je hebt helemaal gelijk ;) Ere wie ere toe komt.

Doggie en X, zonder jullie redde ik het niet ;)
Arrestatieteam.nl

De Blauwe Baret
Eer, moed en kunne.
Six
Site Admin

Volgende

Keer terug naar Over het forum

Toon onbeantwoorde berichten

Toon nieuwe berichten