Welcome Anonymous !

Over de Arrestatieteams en andere speciale politie-eenheden.

Embleem AT Duikers

Algemene zaken omtrent het Arrestatieteam.

Moderators: --X--, Doggieman

Berichtdoor k-9one » za apr 12, 2008 20:59

Is er iemand die mijn kan informeren, of de duikers van het AT een eigen embleem hebben.
Er is mijn namelijk verteld dat er enkele AT duikers een embleem hebben laten maken. Welke o.a. afgelopen jaar zou zijn gedragen tijdens een landelijke Top van het ministerie van Justitie, welke in Limburg werd gehouden.
Indien iemand daar een afbeelding van heeft hoop ik dat die deze aan mijn wil door mailen.

Alvast bedankt.
k-9one
Aspirant

Berichtdoor Jantjuhh » ma apr 14, 2008 18:45

k-9one schreef:Is er iemand die mijn kan informeren, of de duikers van het AT een eigen embleem hebben.
Er is mijn namelijk verteld dat er enkele AT duikers een embleem hebben laten maken. Welke o.a. afgelopen jaar zou zijn gedragen tijdens een landelijke Top van het ministerie van Justitie, welke in Limburg werd gehouden.
Indien iemand daar een afbeelding van heeft hoop ik dat die deze aan mijn wil door mailen.

Alvast bedankt.

Lastig achter te komen vermoed ik als je niet achter schermen kunt kijken.
Jantjuhh
Brigadier

Berichtdoor Yunus-Dinc » za jul 05, 2008 1:11

DEZE ACCOUNT WORD NIET MEER GEBRUIKT.
Laatst bijgewerkt door Yunus-Dinc op zo jan 30, 2011 13:36, in totaal 1 keer bewerkt.
Yunus-Dinc
Aspirant

Berichtdoor politieverzamelaar » za jul 05, 2008 7:07

Kun je er meer over vertellen Yunus-Dinc? Waar GEK voor staat bijvoorbeeld en wat je moet doen om zilver dan wel goud te halen?
http://www.arrestatieteam.info = een aanvulling, geen concurrent. Ga eens kijken.
politieverzamelaar
Agent

Berichtdoor Six » za jul 05, 2008 8:49

Dat zijn de duik"wings" van het GEK (Gendermerie Einsatz Kommando), niet het AT.
Arrestatieteam.nl

De Blauwe Baret
Eer, moed en kunne.
Six
Site Admin

Keer terug naar Arrestatieteam